Tuesday, May 24, 2011

HAPPY BIRTHDAY BESTIE!!

assalamualaikum ! :)

kehadapan mekna yang suke nyet nyet! hahaha. entry ni sepesel aku wat untuk kau tau AAINA FAUZI. penat aku buat karangan selepas dua tahun keluar maktab.haha.!

selamat hari jadi yang ke-20 tahun diucapkan. kat sini, aku berharap kau tak kan nyet nyet dah pasni. nanti kitorang akan bagi tuisyen kat kau supaya kau tak nyet nyet dah. jadi matang sikit lah mekna oiiii ! kalo kau nak nyet nyet ngan azri sorang je, tu kitorang tak kesah.

kat sini gak aku berharap bila umur kau dah makin tua ni, semoga kau tak takut dekat binatang berbulu pelepah dah. setakat burung merak yang cantik dan burung gagak yang hitam tu apala sangat. hahaha!

tak lupa jugak, semoga kau terus menjadi fashionista berjaya dan dapat mengalahkan hana tajima. lepas ni kau boleh jadi AAINA TAJIMA pulak.haha !

ni je lah hadiah birthday yang mampu aku bagi kat kau memandangkan kita sedang bercuti sem 4 bulan ni.hahah ! nomu nomu nomu nomu nomu chuaaaa AAINA-shi !

No comments:

Post a Comment