Thursday, December 9, 2010

attention ! at-10-tion ! attention !

assalamualaikum ! :)

rajin betol saya post kat belog baru ni kan? hari pertama je dah post 2 entry.HEBAK2! atceli nk tanye to all UiTM students, betol ke result dah keluar? keluar pi mana? tapi tyme den nak cek tak boleh pulak. bukan ke result keluar 10hb 12? bukan besok ke? haish, banyak pulak soalan! tiap2 kali nak cek result kat student portal uitm lah merupakan saat yg paling menyakitkan hati. dah la orang duk berdebar debar nak cek result, pastu die dok loooooooading memanjang. dah 4 sem jadi student uitm, setiap sem macam ni.

HEY ALL UITM TECHNICAL ENGINEERS! 
WAKE UP WAKE UP!!! 
THERE'S A TRAFFIC JAM BEBEH!! 

kelajuan streamyx kat rumah saya ni pun masih tak dapat menandingi traffic jam kat student portal tuh.hatoiiii2..saya rase la kan, cume ade satu je jalan penyelesaian. ape kate korang sume pegi tido ke, makan ke, jalan2 ke, yakyak ke, buatlah benda lain dulu.biar saya je cek result saya dulu boley??HAHA! evil gile.jual ikan betol izatulazmi nih.bukan ape, daripada korang sume dok dalam traffic jam sambil pooon sane pooon sini tuh, ade baiknye korang pegi buat keje lain dulu.beratur ambil no ke macam dekat bank tuh.HAHA! sori la kalau entry ni lagi buat korang tensi kan.tak elok tensi tensi ni,nanti menambahkan kedutan pada wajah.cuba tengok wajah saya, bebas kedutan kannnn?

HAHA! tengok.den koba ekau tak cayooo..

udah la tuh.entah sampai mane dah dok merepek ni.anyway, SELAMAT BERDEBAR DEBAR UNTUK SEMUA UITM STUDENTS! terima result anda dengan hati yang redha, bersyukur lagi pasrah ok? kita semua hanya merancang dan berusaha, tapi hanya DIA yang menentukan.

thank you for reading this entry dan selamat beramal..:) 

No comments:

Post a Comment