Friday, December 31, 2010

1st award by adik comel, FARAH SALEH

assalamualaikum ! :)

dengan ini diumumkan pemenang bagi anugerah BLOGGER TER'SWEEET' abad ini jatuh kepadaaaaa (drum roll pleaseee..) IZATULAZMI !!!

HAHAH! sangat lah perasan tak sedar diri betul budak nama izatulazmi nih. datang dari planet mane ntah. tak pasal-pasal berangan dapat award blogger tersweeet. tersweet yang tak boleh blah tuh.. sweet ke?? ke sweat? HAHAH! tpi sebenarnya ini kenyataan. tiada yang benar melainkan semua yang benar-benar belaka. saya dapat award dari adik comel, FARAH SALEH. kalau tak cayo jugak ekau try bukak sendiri belog budak kecik nih.

nak buat ala-ala dapat award kat ANUGERAH BINTANG POPULAR laa. boleh tak boleh tak? boleh laa boleh laa..HAHAH! dengan ini diumumkan secara rasmi dan diingatkan bahawa ini fakta, bukan auta pemenang anugerah BLOGGER TER'SWEET' macam gula-gula kena hurung semut jatuh kepada blogger IZATULAZMI!

"nah amik award kau", kata ABANG FAHRIN AHMAD. 
tak pun ABANG KHAIRUL FAHMI. 
ABANG SAFEE SALI pun nak bagi jugak?
 boleh-boleh silakan. =P perahsantan !


 nak bagi ucapan sikit boleh?
ehem ehem. cubaan suara 1, 2, 3. pertama sekali terima kasih yang tidak terhingga kepada Farah Saleh kerana telah bersusah payah meng'tag' saya untuk mendapat award ini. tak lupa juga kepada kedua ibu bapa, adik beradik, atuk nenek, pakcik makcik, sepupu sepapat, kawan-kawan, peminat-peminat(ada ke??) dan tak lupa juga kepada THE BUNNY FAMILY yang ada kat rumah ni haaa. maybe korang yang doakan saya menang kan? tanpa anda semua saya tak mungkin berdiri di sini pada hari ini. I LOVE YOU GUYS! (ucapan standard artis-artis) HAHAHA! ucapan panjang berjela macam kunun menang grammy award pulak. 

once again, arigato gozaimas FARAH SALEH. sarangheo. <3 

 sekarang saya hendak menge'tag' 5 orang kawan saya pulak.
1. CIK NUR IZATUL NABILA
2. CIK HAIRUNISA RAHADI
3. CIK INTAN JUWITA
4. CIK HIDAYATUL IZZATI
5. CIK SHUZYANA NATASYA

No comments:

Post a Comment